Kubraarslan55 maddiyat ve tercih meselesi. Ben baştan beri devlet takipliyim, sonradan özele geçerim demiştim belli başlı şartlarım var. Doktorumla konuştum olur dedi şartlarıma. Açıkçası herkesin hayret ettiği bi doktor, devlette ama özel gibi. Çok çok iyi bi bayan, iyiki karşılaşmışız. Şu an 30 haftalığım ve devlette doğum yapmayı düşünüyorum. Özelde olup rezil olan da çok duydum, devlette olup çok memnun kalan da. Kesinlikle nasip işi diye düşünüyorum. Ayrıca bulunduğum yerdeki özel hastanenin asla aldığı parayı haketmediğini düşünüyorum zaten baştan beri, sırf şartlarım yerine gelsin diye gidicektim gitseydim