Özeli tercih ettim. Birçok sebebi var aslında.
Devlette sezaryene zorlanması, eşimin yanımda olamaması, hangi doktorun denk geleceği piyango çekilişi gibi belirsiz oluşu, süreci farklı doktorlarla götürüyor olmak, yoğunluğu, odada tek olmamak, daha öncesinde boş gebelik geçirdim ve devlette tedavimin korkunç olması vs. Bu gibi sebeplerden dolayı özeli seçtim. Eşimde özel istedi. Eşim doğuma girmek istiyor tüm süreçlerde yanımda olmak istiyor ben süreci tanıdığım aylardır görüştüğüm tanıdığım ebelerin olduğu kendimi güvende hissettiğim bir ortam doğum yapmak istediğim için özel seçtik. Doğumhaneyi gezdik ebelerle tanıştım aylardır gittiğim doktorum var aa en önemli kısmı atlamışım doktorumla herzaman iletişim kurabiliyorum. Ben aramayo sevmediğim için genelde mesaj ile iletişime geçiyorum mutlaka gün içinde dönüyor. Bu arada ben normal doğum istiyorum yani gerekmediği sürece sezaryen olmak istemiyorum ama bunun bir dayatma olmasını da istemiyorum