Kubraarslan55 Merhaba kizlar doğum için devlet hastahanesini mi yoksa özelimi tercih edersiniz veya ettiniz ben çok kararsiz kaldim
3Tospikannesi Kubraarslan55 Durumdan ötürü 2 çocuğumu devlette doğurdum normal doğum 3.çocuğum 21+4 özelde olacak nasipse çocuklar yanımda olmak istiyorlar
annekuzusu_ Kubraarslan55 ben bütün muanelerimi özele gitim şuan son ayim riksli gebeyim diye devlette yapicam erken doğum riksim var daha kapsamlı bi devlet hastanesi olduğu için beğendik baya devleti seçtim ama 34+4deyim ve hep bu zamana kadar özele gitim hayırlısı tabi doğumda neresi olur bilmem ama şuan beğendiğim geniş kaplsamli bi hastane var
Gulnara25 Kubraarslan55 ilk doğumum devlette, 2. özelde oldu. Nasip olursa bunu da özelde yapmak isterim. Devlette sinirlerim bozulmuştu…
Sla00 İmkanınız varsa özele gidin derim ben özel tercih ettim herkesin tercihi farklı olabilir tabi ama daha konforlu geliyor
Poyrazin_annesi annekuzusu_ bnde hep ozele gttm muaneye ama doguma devlete gıdıcem cnku doguma cok zam gelmş
Sitare21 annekuzusu_ özel değilse riskli gebelik nedeniniz nedir?Benimde öyle geçiyor 35 yaş üstuyum diye. Riskli gebelik kavrami beni ürkütüyor. Dr böyle yaklaşınca bebeğim saglikli olamayacak mi diye vesvese yapıyorum.
adatuna Gebelik öncesi kontrollerimi devlette yapmıştım, kafamda devlet hastanesinin kötü bir imajı yoktu ama gebelik öncesinde bile ilgisizlik, eşimin benle koridorda dahi bekleyemesi beni özele itti. Özelde çok mutluyum.
aydinaleyna61 Kubraarslan55 neredeyse 40.haftama kadar özele gittim sancılardan 3 kere falan yatışım oldu çok fazla para aldılar doğum parası diye ayırdığımız parayı bile harcadık o haftada bıraltım devlete gittim 41+2 de devlette normal doğurdum 8 nisan 2021 de pandemi dönemiydi ve gerçekten hastane olsun doktor olsun odalar vs çok güzeldi özelde gibi hissettim kendimi ikinci gebeliğim şuan 32.haftama giricem devlet hastanesine gidiyorum ve gayet memnunum
dilarayldrm06 Kubraarslan55 ben ilk 4 ay devlete gittim memnun kalmadım .. ve suan özele gidiyorum iyili özele gidiyorum diyorum seninle özel ilgileniyorlar ya adı üstünde özel 😂 ve hijyen açısından da çok iyi
Maviss87 Ben özele gittim başlarda 38+3 deyim devlete gidiyorum çok memnunum özelde görmediğim kadar ilgililer dr da bunda katkısı büyük önemli olan dr ☺️
cookiemonsterr Kubraarslan55 canım Göztepe Süleyman Yalçın da Sultan Can diye bir doktor var kaç kez oldu kendisine gidiyorum genç güler yüzlü biri çok ta ilgileniyor
Beyza44 Kubraarslan55 imkanınız varsa özel hastane tercih etmelisin ben hiç devlete gitmedim ama burda da hiç iyi şeyler okumadım devletle ilgili
Merveyzc Kubraarslan55 9 ay özelde kontrollere gittim son anda bana sezeryan dedigi için devlete dogum yaptım çok da güzel geçti dogumun. Bu bulundugunuz ile göre degişir ben küçük bir şehirdeyim.
mutluuumom_01 devlette yanlızsınız özelde aileniz girebiliyor. ama her konuda benım devlet hastanesıne guvencım daha fazla o yuzden ıkıncıde devlette olacak.