Azeri2023 dolunayes bi oğlum var bi kızımda olsun çok istiyodum, çocuğun kızı erkeği olmaz ama kızım olsun çok çook istiyodum, bu ay ilişki yaşadık ve sonuç…🥰🥰
incikupelikiz Azeri2023 gözün aydın canım baya baya belirgin 🫶🏻 sağlıkla kucağına alırsın inşallahh 🥰 benimde reglime 4 gün var test yaptım bugün çok çok silik bi çizgi çıktı ama bi kaç saat sonra o yüzden umutlanmak istemiyorum 2 gün sonra tekrar test yapıcam
Azeri2023 incikupelikiz çok teşekkür ederim❤️ bende ikinci çizgi hemen çıktı ama çok silikti git gide belirginleşti, İnşAllah sizdede vardır❤️
Omermomm_ Azeri2023 acısıyla tatlısıyla bir süreç sizi bekliyor sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 😍😊
Hdeniz61 Azeri2023 bende reglime 5 gün kala erken gebelik testi yaptım. İkinci çizgi senin ki gibi silikti . Gebelik çok yeni olduğu için silik çıkıyor adet gününde kopkoyu oluyor 🥰
dolunayes Maline canim arada vucutta lh hormonu yukselir. Dun yumurtlaman degildi lh hormon yüksekti bugunde yumurtlama yok. Yumurtlama oldugunda max cizgisi c cizgisini bastirir renk olarak
elifaycan20 Azeri2023 Hayırlı olsun, gözünüz aydın💗 Sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin Allah’ım🐣🫂