Ravza11 çok teşekkür ederim, benim çok fazla belirtim vardı aslında, ama ondan önce kendi vücudumu çok iyi tanıyorum, bebek oluşmağa başladığı andan hiss etdim sanki hamile olduğumu, sabahları midem bulanıyodu, aşırı halsizlik vardı, her an uyuya kalıcakmış gibi uykum geliyodu, iştahım birden artdı, belimde ağrılar oldu, normalde kabız olan ben bebekten sonra ihsal oluyorum, ve en önemlisi aşermeler çoktan başlamıştı:)🥰😍