Jelem123 sumeyyeee_ yok ben hergün 🤣bu günde bebişim cinsiyetine gitik öğrenmek için başta yedim sonra gitim 🤣
Dilan00- sumeyyeee_ ilk zamanlar bende sürekli çiğköfte ekşili şeyler isterdim kızım olucak nasipse 🥰
esraEb sumeyyeee_ evet 🥰 erkekte tatlı aşerme olur derler ama bırak evde yapmayı önüme ikramlık gelince bile yemiyorum. Canım istemiyor. Ara ara çikolata falan yiyorum o kadar.
Burcum turkuaz_ hani ye ekşiyi çıkar ayşeyi ye tatlıyı çıkar hakkıyı diyorlardı😂 ilk oğlumda hep tatlı yedim🤭🫠 ikinciyi bilmiyorum ama tuza düştüm bir de ekşi salataya😂
sumeyyeee_ esraEb bende aynı sadece şu son zamanlar bayram şekerleri hoşuma gitmeye başladı onları biraz fazla tükettim o kadar🥲
Demmet sumeyyeee_ ayy bilemiyorum ki 😅 neyse oğlumun sevdiğini bende severim herhalde yada oğlumu da kıskanabilirim 😅 allahım sen beni kötü kaynana olmaktan koru 😅😅😅