sumeyyeee_ normalde tatlı çok severim özellikle şerbetli tatlılar. Tulumba, revani, şekerpare falan ama bu hamilelikte aklıma gelmiyor misafirlikte falan ikram edilince Bile geri çeviriyorum. Bide çay dan aynı şekilde uzaklaştım. 😤 siz nelerden uzaklaştınız bu şekilde