sumeyyeee_ esraEb bende aynı sadece şu son zamanlar bayram şekerleri hoşuma gitmeye başladı onları biraz fazla tükettim o kadar🥲
Sibel01ezgi sumeyyeee_ ayni ben 😂2.gebeligim 17+2 cigkogte etsiz olan tabi en cok buna aserdim..ilki kizdi buda erkek hala eksi aciya tuzluya devam😂
Elifsenagocer sumeyyeee_ keske bende biseyler yiyebilsem size okadar ozendimki sadece gunde az bi ekmekle yasar oldum midem okadar bulaniyoki anlatamam 😕
_brcu88_ sumeyyeee_ ay bende öyleydim ilk baslarda çok fazla çiğ köfte aseriyordum artık eşim hergun çiğ koftemi yenir demeye başlamıştı ama canım istiyodu TV izlerken uzanırken sürekli aklıma limonlayip yemek geliyodu
Tugraseda sumeyyeee_ etli olmadığı takdirde bi zararı yok bende cok severm çiğköfteyi. Yeşilliğinin temiz yıkandığından satın aldığınz yerin temiz olduğundan eminseniz yenir afiyet olsun🌸