Daisy0000 Bizim görüş günümüz bugündü.30+6 1700kg olmuş oğlum 🫶🏻 Doktor suyun sınırda dedi :( İyice düşerse yatış verilecekmiş :((
Ayshe19 Yagmurr1 bende bir hafta sonra gidicem merak ediyorum acaba büyüdü mü bizim kız haftaya 17 haftalık olacak inşallah güzel haberler alırız 🌺
Yagmurr1 Mavibulutt canım yazdım mı sana hatırlamıyorum Şuan tam olarak ama belli olmadı iki cinsiyete de benzetti net konuşması için biraz daha geçsin dedi şöyle bi 15-16 haftalar da daha net oluyormuş
Mavibulutt Yagmurr1 anladım canım hayırlısı olsun. Şimdi cinsiyet tahmini yapıp sonrasında değişmesi daha kötü bence. O yüzden böylesi daha iyidir belki de
Dilekonurr Yagmurr1 aynısını bana da dediler 10+4 de kız gibi dedi 12 de hala kız gibi dedi 14 de bizimki çıkarttı pipiyi 😅 erken söylenene pek kulak asma biz birden afalladık yani
5678_ Dilekonurr ya bende 20 haftayı bitirmek üzereyim ama bebeğim hala kendini göstermiyo dün de doktora gittim bacaklarını kapalı ☺️
Jale92 Bugün görüş günümüzdü, hem doktorumu degistim, hem 16 haftada cinsiyyeti öğrendim erkek bebek geliyor, burda kime sorsam kız dediler, allah herkesin bebegini saglıkla kucagına almayı nasip etsin 💜💜
Mariannaa Ah bu gün bende gördüm oğluşumu🤭 çok şükür her bişeyleri normal. Rabbim sağlıkla süreci tamamlamayı nasip etsin hepimize, hayırlı sıhhatli doğumlarla alalım evlatlarımızı🥰🤲🤲
Nurr2203 Yagmurr1 bende kızımı görmeye mayısın 3 ünde gitcemm 1 ay geçti bakalım durumu nasil inşallah hersey yolundadır çok merak ediyorum ne zaman randevu saatim gelse kalbim gümbür gümbür atiyo 🙂🙂
Umaz 34+5 bugün kontrolümüz vardı nst de ağrı çıkınca Dr yatış verdi hastanedeyiz ciğer geliştirici iğne yapıldı nidicard hap başladı bakalım
Dilekonurr 5678_ öyle oldumu kız derler. Kız kendini saklarmış erkek gösterirmiş falan diye ama tabi belli olmaz :) bakalım ne çıkacak
5678_ Mavibulutt ben 20 haftayı bitirmek üzereyim ama bebeğim hala kendini göstermiyo öğrenemedim daha çok heyecanlıyım ☺️