Yagmurr1 ay benimkide belli olmadi, bugun devletteydi kontorulum, zaten bebekte duzgun goremedim. Cuma özeldekinden umutluyum. En son 11+3ken resme n goruntu cok netti . Bendede bugun , ense kalinligi falan bakildi radyolojide. Cik sukur her sey normal cikti. Ikili test icin kanda verdim. Bakalim🧡