Bosunadunya Yagmurr1 bugün görüş günümüzdü 15+0 cinsiyet tam söylemedi ama erkeğe benziyo dedi %70 erkek diyo
Cansu261 Yagmurr1 benimde görüs günüm ve sezeryan günü alicam insallah yarin 37+2 yimm devlette dogum yapicam bu sefer nasil olacagini bilmedgim icin korkularim var acikcasi ilkini ozelde yapmistim
Yagmurr8 Yagmurr1 bugün benimde kendi doktorunda muayenem var bugün tam 13. Haftalık olduk, 2 gün önce devlet hastanesine gittim 12+5 tik o zaman doktor erkeğe benzettim dedi. Bugün kendi doktoruma özele gidiyorum bakalım oda aynısı söyleyecek mi☺️
Cookie-Mom Bende şu an hastaneden yazıyorum. 25+0 da biz olduk. Erkek dedi doktor ama ki diyen de oldu aklımızı karışırdı 🤷♀️ hiç fark etmez. Sağ Salim kucağımıza alalım em önemlisi o. Rabbim hepimize kolay doğumlar sağlıklı evlatlar nasip eylesin 🤲🏻
5678_ Nesrinsamet bende 20 haftayı bitirmek üzereyim ve hala kendini göstermiyo bebeğim çoğu insan da kız llar kendini göstermiyo diyolar
Servikal 12 haftalık erkek dediler 17.haftada gittim tam göremedim dedi:) dün poposunu dikişime yaslamıstım sancı yapıyo o da ayrı
Yagmurr8 Yagmurr1 doktordan çıktım, uygulama tam 13haftalık gösteriyor ama doktorun ultrasonda 13+6 günlük göründü ve erkeğe benziyor dedi ultrasonda pipiyi net gördük ama gene kesinleşmesi için 16 haftayı bekleyelim dedi
Tugbavepamuguuu Benimde bugün randevum var 12+1 bakalım cinsiyet tahmini yapacak mı özele gidiyorum inşallah yapar 🌸
Motherhappy Yagmurr1 Bizimde bugün görüş günümüzdü ama cinsiyet tahmini yapılmadı 15 haftalık olduk 😍