Mavibulutt Heymomyyy yaa :( oğlumda 12. Haftada yüzde 80 demişti. 14 de kesin erkek demişti. Bende o yüzden hevesliyim birşey söyler diye ama bakalım hayırlısı
inscnmya Kızlar suan bekliyorum sıramı 🥰 22+5deyiz. Cinsiyeti öğrendikten sonra ki ilk gelişim. Sizin sordugunuz sorular var mı? Ben bi sey sormalı mıyım bilemiyorum
busetekerr Yagmurr1 Bizimde bugün görüş günü minik oğlum maşallah sabahtan beri durmuyor 29+0 olduk bugün 🙏🏻💙Rabbim hepimizin evladını sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Rabia04_09 Yagmurr1 Düm bizimde görüş günümüzdü 35 haftalığız ve doktorum haftaya artık doğum için gün belirleyeceğini söyledi inanılmaz heyecanlıyım salı gününü iple çekiyorum 🥰
tazegebe58 Yagmurr1 bizim de görüş günümüzdü bugün 19+1 olduk minik kızımlaaa ellerini yüzüne kapatmış yatıyordu 🥹👼🏻