Hanımlar burada ki yorumları hep okudum ama sormak istediğim bi konu var ben 4 aydr korunmuyorum henüz hamile kalmadım hormonlarıma baktırdım gayet güzel geldi doktor ki kez alttan ultrason ile baktı yumurtalıkların gayet güzel çalışıyor dedi bugün regl oldum doktora gidip rahim filmi çektirmek istiyorum desem sizce yapar mı bilmediğim için soruyorum çünkü rahim filmi çektirip hamile kalan çok gördüğüm kadarıyla acaba tüplerin kapalı olup olmadığını doktor rahim filmi çektirmeden anlar mı hormon testleriyle veya alttan ultrason ile bilgi verebilir misiniz ona göre doktora gidip rahim filmi çekilmek istediğimi söylicem