Bende çektirdim ama anestezi ile benim doktorum kesinlikle anestezisz tavsiye etmiyoruz ağrısından dolayı dedi uzun sürmedi ve elhamdülillah bir sıkıntı çıkmadığı için ilk ayımda hamile kaldım elhamdülillah şuan 25. Haftalığız bende ilk bütün tahlillerim temiz çıkınca yumurta rezervim vs iyi olunca çektirmek istemedim doktorum tüplerede mutlkaa bakalım deyince çektirdim iyiki dinlemiş ve çektirmişim ilk aydan asla beklemiyordum o yüzden mutlaka çektirin