Bride_6470 Valla nedense doktorlar bu ileri hareketliliğe bir şey yok diyor ama işinin ehli olduğundan emin olduğum bir kaç tanesi ileri düşükse tutmaz demişti çünkü ben de ameliyathanede çok kadın doğumcuyla çalıştım. Kim ne biliyor az çok biliyorum. Benimkine PromenK diye bir vitamin var onu verdiler en az iki ay kullanmak gerekiyor aşılamadan önce verdi bize doktorumuz bir hareketliliğe etki etti ama iki aşılama da tutmadı benim çok ilginç yani.
Sonra tüp bebek 3.de tuttu ama ilkte de tutardı bence çünkü 3. denemeyi başka doktora yaptırdım embriyolarımı taşıtıp ilk doktorum biraz bizi oyaladı bilerek iyi koymadı diye düşünüyorum özel klinikti ilişki yasakladığı aylarda bile betaHCg testi yapmış bana hep. Ben Cerrahpaşa bir doktora taşıdım embriolarımı. Bence özellerde hiç sürünme araştırma hastanelerinde de çok iyi doktorlar var hem de maddi çıkar gözetmeyen 😡
Sen bir bence film çekilmeyi talep et o sırada da eşin bu vitamini kullansın bir kaç ay inşallah allahın işi belli olmaz belki de sizin normal tutar 🙏🏼☺️