Seda54 Aygn o tahammulsüzlük bende de var canım biri birşey dese saldıracak yer arıyorum resmen ağzımdan çıkanı da bilmiyorum hormonlar fena çarpıyor bizi canım 😁😁
Aygn Seda54 herşeye agliyrm ya resmen delirecek gb oluyrm korkuyrm da birşey olacak diye😂 'ne yaptığım belirsiz
Seda54 Aygn akışına bıraktım artık canım ben ağlayacaksam ağlıyorum gülüyorsam gülüyorum eşimde alıştı artık 😁😁
glam Aygn 9 gün erken doğduğu için(37+0), solunum sıkıntısı nedeniyle küvözde. Şuan durumu çok şükür iyi, ama hala çıkarmadılar😢
nura23 Ben tam 16 haftalıkken başladım kusmaya şimdide baş dönmesi yaşıyorum aserme ise yok bazen kendi yemeklerimizi özlüyorum daha doğrusu çoğu zaman 😔
silakabadayi Aygn maşallah çok iyi herşeyi hiç bir sıkıntı yaşamadık 🤗 bende senin gibi belirti yaşamadıkça endişeleniyodum ama boşuna kuruntu yapıyormuşum. Herkes de aynı şeyler olmayabiliyor 🥰
Selma067 Aygn belirtilerin olmaması çok güzel anne yoruluyor yoksa hiç belirtim yok sorun olur mu deme en güzeli keyfini çıkar bulantın olsa aşermen kusman olsa çok kötü olursun ben hep yaşadım ağrılar mide bulantıları mahvediyor insanı keyfini çıkar 🌺
Aygn Selma067 doğrudur aynen canm ya belirtim yok derken bugün bel ve kaşık batması oldu neden anlamadim😁
Aygn Seda54 sen yine benden öndesin benm de 10+5 bacim kiz senn de arada bir kasik ve bel batmasi oluyr mu ya