Deletedmom411 Nasıl imreniyorum midesi bulanmayanlara ya ilk hamileliğimde doğuma kadar kustum bu 2. Hamileliğim yarın 28. Haftaya giriyorum hala kusma devam ediyor öğürmekten gına geldi hamilelik eziyete dönüşüyor Allah affetsin ama :( bence değerini bilin mutlu olmak için çok büyük bir neden
Aygn Seda54 inş bakalm çıkarabilirim bir de stres olmasa çok çabuk sinirleniyrm hiçbirşeye tahammülüm yok resmen
glam Aygn 9 gün erken doğduğu için(37+0), solunum sıkıntısı nedeniyle küvözde. Şuan durumu çok şükür iyi, ama hala çıkarmadılar😢
Deletedmom2224 Aygn sağlıklıdır tabiki takmayın kafaniza herkeste bulantı kusma olacak diye bir şey yok 😊
Seda54 Aygn o tahammulsüzlük bende de var canım biri birşey dese saldıracak yer arıyorum resmen ağzımdan çıkanı da bilmiyorum hormonlar fena çarpıyor bizi canım 😁😁
Yalinn8 Aygn yazdiklarinin olmaması tabii ki sorun diil, aksine bulantisiz kıskasız geçirirsen sanslisin😉