Aygn Seda54 sen yine benden öndesin benm de 10+5 bacim kiz senn de arada bir kasik ve bel batmasi oluyr mu ya
Seda54 Aygn bel zaten kopuyor bende canım kaşık batması da hafif üşüttüğüm zaman oluyor normal ama bence olmadı canım ama gene de bi doktoruna danış
Aygn Selma067 doğrudur aynen canm ya belirtim yok derken bugün bel ve kaşık batması oldu neden anlamadim😁
Aygn Seda54 kiz bugün üşüttüm ya ondan galiba normalde hiç olmuyr ayağı mı usuttugumde oluyr ters bir hareket yapmadım zaten düşük ilacı da kullaniyrm tedbir amaçlı üşütme galiba