1asel-duru çok teşekkür ederim ☺️ 38+4’te 2.575 gr doğdu. Sütüm maalesef hemen gelmedi bestlak damla aldım bi gece önceden kullanmaya başladım. Süt gelmesede sürekli emzirdim, sağım yaptım bugün 9’uncu gün ve tam anlamıyla yeni yeni geldi diyebilirim. Bnm doktorum 39’u beklemek istemedi bebeğimin boynuna kordon dolanmıştı ve hareketleri azalmıştı 🥹 ama bildiğim kadarıyla da zaten 39’u beklemiyor doktorlar. Sizde sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize 🥰🐣