Sezenn_ Amiinn inşallahh hepimiz sağlıkla büyütelim 🙏🏻🥰 Benim hala biraz ağrım var ama iyiyim çok şükür 😍 aynı doktor aynı hastanede doğum yaptım, aynı dikiş yerimden değil biraz daha yukarıdan kesti çünkü önce ki sezaryen dikişim çook incelmiş. Dikişlerim yapıştırma ilkinde de şimdide aynı dikim tarzı oldu. Sende sağsalim kavuşursun inşallah bebişine 🐣😍