Sağlıkla büyütün gözünüz aydın analı babalı büyüsün inşallah 🙏 😊… Bende 34. Haftadayım ikinci sezaryen doğumum olucak. Sütünüz hiçmi gelmedi sağım yaptınızmı ilk gece gelsin diye. Birde bestlak damlayı doğumdan öncemi hemen sonramı kullanmaya başladınız ? Sezaryeniniz genel anestezi ilemi oldu yoksa spinal mi?