Merrhabalar bende 8_6 yiz 5 hafdaya kese goruldu. Dun gitim kalbini duyamadik bir hafda sonra gel dedi.biraz korkuyorum ya cocugu gormesem.kesede buyume var.dr bana gec dolenmede ola bilir dedi.adetim duzensiz idi.ama sancim bel agrim var.rabbim herkese yardim etsin 😍