Mercan89 Ozgurdidem ben şuan hastane araştırması içindeyim doktor araştırıyoruz bende 1 kez gittim o da acil e
Semihelegance01 Mercan89 mercan hanım siz ankara da misiniz hangi hastaneyi tercih ediyorsunuz yada tavsiyeniz nedir oze l hastanemi
zuhall Nırmal canım bende 7haftalığım ve bazen bile hamile olduğumu unutuyorum çok şükür mide bulantısı aşerme gibi durumlarım yok. Ultrasonda normal olduktan sonra şanslısın. Kalp sesini duydunuz mu peki ☺
Ozgurdidem zuhall yok keseyi görmüştüm 5.5 haftalıkken 15 gün sonra gel dedi kalp atısı için günümü bekliyorum 🙂
Semihelegance01 Ozgurdidem bizde takip ediyoruz sizi tşk ederim vermiş olduğunuz bilgiler için alla h anali babalı büyümeyi nasip etsin ablam
Didemalkanendik Merhaba kızlar bende 6+3 üm daha kalp atısını dinleyemedik normalmi acaba ya aslında 2.gebeliğim ama oğlumda ben geneliğimi geç öğrenmiştim süpriz bebekti öğrwndiğim gün kalp atısını dinlemiştik ama bunda beklemek öldürüyo beni ya