Babyseymen Ozgurdidem ben 13 haftalığım bende hala bişey Yok sadece baş dönmesi var çok normal bence haline şükret bu arada erkek olma olasılığı çok yüksek
Mrvcldr Ozgurdidem bu uygulamayı iyiki kurmuşlar hamileyiz diye çok iş güç yok canı sıkılıyor insanın sohbet etcek birilerini arıyor☺☺
Ozgurdidem Mrvcldr Burda takip etme falan yok ama bidaha denk geliriz umarım haftalarımız aynı birbirimizden fikir alırız 🙂
nzngk Blgnr canım riskli değil korkma dr bana hurafelere inanma diye kızdı bile, çok şükür de hicbirşey olmadı. Dr’dan iyi bilicek halimiz yok. Düşücek bebek herzaman düşer zaten, bahanelere gerek yok 😌
Ozgurdidem Mercan89 şimdilik yaşam tıp merkezine gittim zaten 1 kere gittim 5bucuk haftalıktı kese görğndü 15 gün sonra gel dedi bebeği görmek için tekrar gşdicem ondan sonra da doğum yapmak istediğim hastaneye gitmeye baslıcam artık. Siz hangisine gidiyosunuz?
Aszlii Ozgurdidem bende yarin 7 hafta olucam benimde ne ararsan var bel agrisi mide agrisi bulanti halsizlik istahsizlik sabahlara kadar yatamiyorum agridan sizidan cok kotu geciyor bence cok şanslisin Ben bunlari iki haftadir cekiyorum😕 Ve ara ara hafifde olsa kahverengi kanamam var
Ozgurdidem Aszlii evet umarım hep böyle devam eder bulantım falan olmaz ama ben bi terslik mi vaf acaba diye arada korkuyorum 🙂
Mercan89 Ozgurdidem ben şuan hastane araştırması içindeyim doktor araştırıyoruz bende 1 kez gittim o da acil e
Gizem_erdag nzngk ewet asilamaydi o gebeligim 2.asilamam tutmustu simdiki gebeligim kendiliginden simdide boyle olunca kafam cok karisti korkuyrm acikcasi
nzngk Gizem_erdag coraspirin kullanıyormusun , ben coraspirin kullanıyorum kan pıhtılaşmasından kaynaklanabilirmiş kalp durması.
Suraelik Merhaba bnde aranızda yenıyım 7+5 ım 1tane oglusum var 4yasında eylul ayında bu sene dıs gebelık ysadım aralkda mujdelı habermz geldı sukur bu hafta kalp atısını duydk doktrm kan sulandırıcı verdı oksapar dı galıba 10tane kullandm ama ıgne bıtınce vucudnda dokuntu oldu bısey alerjı yptı anlamdk gectı kendılıgnden ılk oglusuöda bu zamanlar mıde bulantım vardı ama bu seferknde yok sukur 2haft once sadece hıcbırseyın tdı yoktu 1haft ysadm grıple gectı elhamdulıllh agrı olur kızlar panık yapmayn yerlesme agrısı ılk zamanlar olur ama koyu renk akıntınz olursa doktra gdın