Yagmurr1 ilk gebelikte 17. Hafta itibariyle palmer’s kakao yağı çatlak losyonu kullandım göbekte sıfır çatlak şimdide 18. Hafta itibariyle kullanmaya başladım. Öyle bir krem ki bugün sürüyorsun ertesi günü duşa girince kremin hala vücudunda olduğunu fark ediyorsun. Ben genetik olduğunu düşünmüyorum annemde çok fazla çatlak var benimde ilk gebelikte kremi sürmediğim bel bölgemde ve kalçamda çatlak oldu. Krem pahalı gelebilir ancak çok az sürmek bile nemlendirmeye yetiyor.