Patatesliyumutta Ayy hadi inşallah❤️ güzel haberler duyarız bende tam 6 haftalığım hatta dünde konuşmuştuk umarım keseyi görürüz bugün. 10.10 geçe randevum. Herşey olup bittikten sonra burada tekrar buluşup birbirimize güzel haberleri verelim 🧿🐰
Deletedmom_50 Patatesliyumutta inşallah canım sende duyarsın miniginin kalp atsini kızlar ben hepinize dua ettim nolur sizde bana edin bende riskli gebeyim sağlıklı sihatli bebisleri kucağımıza alalim.insallah sizlerde duyarsınız miniginizin kalp sesini
minikmucizeemaak Patatesliyumutta Amiinnn sizde görün kesenizi Allah’ın izniyle ❤️ Evet tabi ki doktordan çıktığımızda burada buluşup güzel haberlerimizle beraber sevinelim 🤲🏻❤️
Deletedmom_50 Patatesliyumutta canim sen mutlaka bebisi de görürsün bugün kalp sesini bugün dinlemeye bilirsin özele gidiyorsan dinleye de bilirsin 6 hafta kac gun
Deletedmom_50 crazymommy minikmucizeemaak Aynen öyle kızlar hep bi stresle geciyo harbiden en ufak bi ağrın oluyo aceba bisey mi oldu acili boyluyoruz Allah sağlıklı sihatli ömürlüsu ve hayırlısı ile kavuşmamızi sağlasın inslh
minikmucizeemaak Deletedmom_50 Hazırlanmaya başlayacağım kızlar hadi güzel haberlerle geleyim Allah’ın izniyle ❤️🤲🏻
Patatesliyumutta Deletedmom_50 inşallah ❤️🧿 sağlıkla kucağımıza alalım mucizelerimizi benimde riskli sanırım, dün akşam kahverengi leke gördüm ve hemen acile gittim, acilde ki ebe düşük riskin var dedi. Bugün söyleyeceğim doktora progestan yazar sanırım
Deletedmom_50 minikmucizeemaak inşallah canım benim inşallah dualarım sizinle inşallah miniklerinizin kalp sesini duyarsınz
minikmucizeemaak Patatesliyumutta Kahverengi leke yerleşme kanaması da oluyor benden de 1 damla kadar geldi doktorum normal dedi aka ben başından beri duphaston kullanıyorum doktoruö kalbe kadar devam edelim hiçbir zararı yok demişti. Korkmayın ilaç verirler ❤️🤲🏻
Deletedmom_50 Patatesliyumutta hiç korkma canim risk dediğim o değil kanamalardan korkma Rabbım bbegi korur benimde ayni haftada kanamam oldu igne progestan kullandım geçti benim risk dediğim ameliyat oldum ben serklaj ameliyati rahim ağzı kisaligi vardı ondan dolayı yoksa kanamayı felan takmiyorum iğneyle ilaçla geçen bisey benimki bide kese etrafındaydi o haftada
alitalia minikmucizeemaak sağlıklı bir şekilde güzel kalbini duyman dileğiyle kuzum rabbim hayırla kavuştursun yavruna ❤️ bende yarın keseyi görmeye gideceğim senin gibiyim ilk gebeliğim değil ama heyecanlıyım 👼🏻
minikmucizeemaak alitalia Amiinnn Allah razı olsun canımmm🤲🏻❤️ İnşAllah sizde kesenizi görürsünüz 🌸🤲🏻 Öyle tabi illaki heyecan olur
Deletedmom_50 minikmucizeemaak az kaldi senin kadar bende heyecanlandım valla hayırlısı ile duyarsın inslh
Deletedmom_50 minikmucizeemaak canim bol su iç gidene kadar idrara sıkışık ol içeriye doktorun yanına girmeden de bi tane cikilota ye
minikmucizeemaak Deletedmom_50 Amiinnn Allah razı olsun evet Allah’ın izniyle son 1 saat doktorum aynı şehirde değil bana 20 25 dk mesafe de arabayla as sonra çıkacağız Allah’ın izniyle ❤️🤲🏻