Deletedmom_50 Canım burda çoğu insan böyle keşke girmesek ama dediğim gibi bu bence annelik iç güdüsü biraz, benimde aralık ayında kimyasalım vardı ilk 1 hafta beta takibi yaptık yükseldi mi yükselecek mi yükseliş yeterli mi onu düşündüm keseyi görmeye öğrendikten 10 gün sonra gittik o 10 gün görecek miyiz acabaydı, biraz da beni ovülasyon almıştım aldığım sayfa korkuttu boş boş konuşarak. Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşAllah bebeklerimize. Heyecanımız çok yüksek olıyor inanır mısın kalbim böyle pır pır ağzımda atıyor sanki zaman durdu geçmiyor halbuki 9 a yaklaştı saat 1 saate evden çıkacağım Allah’ın izniyle ama heyecan işte tek duam sağlıkla devam edip sağlıkla kavuşmak inşAllah bugün o minik kalbini de duyarım 🤲🏻🥹❤️ Bana da bi ayetel kürdi okur musun 🤲🏻🌸