Dilan_1 canım ben laboratuvar sonuçlarını adım gıbı bılıyorum ve her haltta da kesınlıkle yanlış algılanmasın gerçekten cok arastırırım cok bılgım vardır çoğu konuda doktorun verdıgı çoğu ılacı kullanmam ben prospektüsune bıle bakmadan soyledıgım su bu donem hassas bı donem herkes bısey söylüyor olanı korkmaman gerektıgını söyledim bende sana korkulacak bısey olsa sana burda dızdırırım tüm olanı olacağı yapılabıleceklerı e grıbe astım ılacı verıp gonderen de doktor kanserı basıt bı testten ordan oraya araştırıp erken teshısle hayat kurtarmaya vesıle olan da doktor canım o yüzden Allah Işın’ın ehlı ınsanlarla karşılaştırsın