dml33 yaa aslında bakılması gerekiyor yani onlar bakmıyorsa kadın doğumcunun talep etmesi gerekiyor benim cuma randevum bekliyorum artık gidip sorucam bu enfeksiyonu nedir diye birde mantarmı oldum ne oldum valla bekleyemiyorumda cumaya nasıl dayanıcam bilemiyorum acile gidicem nrdeyse 😂idrar enfeksiyonumu var nedir. Sağlık ocağında idrar kutusu kalmamış ne zaman gelir belli değilmiş artık devlettekine söyliycem burda bakın diye kan idrar tahliline