Dilan_1 benımde ılk gebelıgım terzı kendı söküğünü dıkemez benım de caresız kaldığım anlar oluyo ben laboratuvar teknısyenlıgı okudum üstüne bölüm degıstırıp dıyalız hemsırelıgını bıtırdım 5 yıl çalıştım dıyalız sektöründe geçen yıl bıraktım ızın yok esımden esım sağolsun kıskançlığı sayesınde ama ben lısedeyken benım de kanımda enfeksıyon o kadar yükseltmişti kı evde ıkı defa hastanede 1 defa bayıldım ısal ıstıfa sulardan olmuş dedı doktorda bana polkde kan aldırırken bayıldım sedyeyle acıle kaldırmıştılar