Dilan_iklim 11 haftalık oldum bugun 2 hafta önce kanımda enfeksoyn oldugunu ögrendm ankara'da gitmedim hastane kalmadı doru düzgün bi acıklama yapan yok basını böyle bişe gelen vardı bana yardımcı olun lütfen
_RainBow Dilan_iklim ne kadar çıktı enfeksiyon bende de çıktıda hiç önemsemediler anlamadım neden olduğunada bakmadılar.
AcemiAnneee Dilan_iklim o kadar buyutulecek bısey degıl enfeksıyon degerı yüksek olsa zaten yatırırlar ama düzenlı antıbıyotık kullanımıyla düzelen bı durum
deletedmom893 Dilan_iklim benimde kanımda çok yüksek ölçüde enfeksiyon vardı 25.000 küsürlerde 3 gün hastanede yattım daha sonra 15 gün suprax diye bir antibiyotik yazmıştı 5 kullanıma düşmüştü çok şükür
Gamzeli21 Dilan_1 bebeğe hiçbir zararı yok bunu doktora sorduğumda doktor ben senin dusmaninmiyim bebeğe zararı olan ilaç yazayım dedi hamilelerin kullanabileceği ilaçları verdi zaten ki benim eşim de eczacı biliyo zararı olup olmadığını yok hastaneye yatirmadi serumları mı evde taktiriyodum serumun içine 2 tanede antibiyotik iğne katiyolardi toplamda 6 serum kullandim
_RainBow dml33 bende crp de çıkmıştı wbc normaldi önemli olan crp çünkü en iyi ondan anlaşılıyormuş kanda enfeksiyon olup olmadığı kafanızda kalmasını istemiyorsanız bu testi isteyin benim 2,50 falan ama anlamadım bende bişey demiyorlar 🤷🏻♀️
Dilan_1 dml33 doktorlar doktoru die geciniyo ama bile dediği bildiği yok Nalet bana diyoki git sekreterden sonucu al baska hastaneye gt bana bi acıklama yapmadan bunu diyo
Seclyvs Kanda enfeksiyon ihmal edilemez ben geçen sene 16 hafttlıkken aniden suyum geldi ve arkasından kanama ve düşük yaşadım sebebi ise kanımda ki enfeksiyondu CRP 16 çıkmıştı düşünün bir idrar yolu enfeksiyonu bile farkedilmezsr kana karışabiliyor aman dikkat şuan 22 haftalık hamileyim ve düzenli idrar tahlili ve kan tahlili yaptırıyorum
_RainBow dml33 bakması lazım ben sağlık ocağında yaptırıyorum siz isteyin bazı testleri rutin yapıyorlar ben kendim istiyorum bu testi
Nisankzn dml33 saglik ocagi kani beklettigi icin yanlis cikior tsh im normal cikti icime kurt dustu ozele verdimki yuksekmis 😶hemen ilac dozum degistirildi
dml33 _RainBow herseye bakiyoruz diyorda kagitta crp diye bisey goremedm bn ayrica crp bakin mi demeliyim ki
Dilan_1 _RainBow Turgut Özal gtm küçük zübeydeye büyük zübeydeye Zekai Tahire daha ordan orda ordan oraya yoluyolar baklm cuma günü Zekai Tahir deki sonucumu alcam ne cıkcak Turgut özaşda doktor bana dediki cocogun dogustan sagır olma riski oluyo us enfeksiyon olunca
Seclyvs Dilan_1 benim geç farkedildiği için normal Doğumla bebeğimin alınması gerekti sonrasında aylarca antibiyotik tedavisi oldum serumlar yedim Belkide 6 ayda anca çıktı vucüdümdan o enfeksiyon eğer senin vücudunda enfeksiyon varsa ilk olarak neye bağlı o bulunması gerek idrar mı Boğaz enfeksiyonumu ne buna göre tedavi uygulanır
dml33 Dilan_1 valla oyle benim aile hekimi bisey anlamiyo herseye bakin tahlilde diyorum crp falan bakmiyoms baktimda simdi sonuc kagitlarina bide enfeksiyondan kaybim var benimde biliyorlar bunu
Dilan_1 dml33 valla 3 hftadr hastanelrde sürünyom her gitim yerde farklı bi sey diyorlar kimi ara deger diyo kimi cok yüksek dio kollarım maf oldu bebegme bişe olcak die korkuyorum ilk hamileliğim bide
dml33 Dilan_1 bende saglik ocagina gidicem sorcm ona bakiyolarsa baktircm yoksa hastanede hangi bolume gidiliyo suan yuksek mi deilmi bilmiyorm cunku ne dicem
Dilan_1 dml33 kac haftalık hamilesin Ben normal coklu kanlarını verdm ondan sonraki verdm coklu kanda cktı bu sonra elimde katla hastane hastane gezyom işte
Dilan_1 dml33 cuma günü Zekai Tahir den sonuclarımı alcam eger orda artk bi kesn bile ögrenmesem özele gidicem
dml33 Dilan_1 14 haftaligim bnde saglik ocaginda yaptilar bana testleri kan idrar kadin dogumcuma goturdm onlari idrar temizdi o zmn kanda wbc yuksekti az bisi doktorda sorun yok o kadrdan dedi cmv testi yapti sonra o pozitif cikti onla ugrastm bnde baya bi allahtan sonra temiz cikti oda vajinal kultur aldırdım ordada enfeksiyon cikmadi mantar cikti sadece
dml33 Dilan_1 bende saglik ocagiyla bi konusuym crp bakmiyosa ozel hastanede yaptiriyim enfeksyon bolumu varmis sanirim devlette cok ugrastirirlar