Zuleyha_Evren geçen haftalarda karın ağrım oluyodu doktora söylemiştim tahlil falan yaptı her şey normal dedi ama 2 gündür kasık ağrım var sabahları kalkınca sanki adet sancısı çekiyomuşum gibi hissediyorum o da korkutuyo beni, inşAllah bebiş büyüdüğü içindir