Kalbiimde2can 24+4ten selammm biz dogum seklimizi secemiyoruz burda hep normal dogum oluyor .. Ilk oglumda 37+1 de normal sekilde dünyaya geldi insallah bu seferde normal dogum olur diye umuyorum🫶🏼🧿
Fatmadan Kızlar ben de varım bugün 26+0 oldum ama anlamadığım bişey var beni aydınlatır mısınız şimdi ben 27 haftaya mı girmiş oluyorum 🤔 soranlara 26 haftalık mı dicem 27 haftalık mı
Hamalp giizemmece10 nasip olursa 13 Aralık görünüyor. Başlarda sıkıntı çektim şimdi daha iyiyim şükür. Bebekle ilgili bikac sıkıntı var insAllah sağlıkla gelir , gelirler 24+0
nurr0101 giizemmece10 25+3 teyiz. Normal doğum istiyorum ama bakalım hangisi nasip olacak. Sağ salim doğsun da hiç fark etmez
3Tospikannesi giizemmece10 20+5 olduk 2 çocuğum normal oldu bakalım bunda durum ne olacak sağlıklı olsun da inşallah 🥰
Mucizem0405 handeserdes +1 de benden :) ama bana 23 ağustos dedi doktorum tabiki önceki doğumuma bakarak söyledi birazcık geç doğurmuştum :) burda biz seçemiyoruz doğum şeklini bebişimiz nasıl gelmek isterse ilk başta normal deneniyor ama
giizemmece10 Bende normal doğum istiyorum ama normal bekleyip sezeryan olmaktan da korkuyorum tabi ki en sagliklisi neyse o olsun önemli değil ama belirsizlik de yoruyor😶
Kizilciksurubu giizemmece10 36+6′yız. Sıcak havalarla başımız dertte. Dizlerim de artık isyan ediyor, yoruluyorum. Onun dışında bir sıkıntımız yok çok şükür. Bugün görüş günümüzdü. 2 Ağustosta sezaryen için gün aldık 😊 Kavuşmamıza az kaldı oğluşumla…