giizemmece10 Temmuz,ağustos ayında doğum yapacak anneler kaçıncı haftanizdasiniz,nasıl gidiyor,doğum şeklinizi belirlediniz mii????
Gulirmak giizemmece10 24. Haftadayız sezeryan doğum olacak ama henüz net tarih belli değil ağustosun ilk haftası gibi gözüküyor dedi doktor
Yazmelegi_ giizemmece10 24+2 deyim sezeryan istiyorum ben,sezeryan olursa eger ağustosun ilk haftası olur gibi. Bel ağrısı ile de yoluma devam ediyorum 😐
42leyla @giizemmece10 24+1 haftalığız. Ağustos ortası görünüyor doğum. Normal doğum istiyorum inşallah. Mide bulantısı yeni bitti. Mide yanmaları ile yola devam
Fatmabltc İlk oğlumla kızımın arasinda 4 yaş olcak tam son adet tarihim bile aynı denk geldi oğlum 30 temmuzda dogcakti 3 gün geç geldi 3 Ağustos oldu kızımda 30 temmuz gözüküyor bakcaz sunili normal doğumdu çok korkuyorum 😊
Zeynepz giizemmece10 ağustosta olcak inşallah ama bilmiyorum ortası mı olur sonuna doğru mu ikinci gebeliğim ilki normal doğumdu bu da bi aksilik olmazsa normal olacağı için ne zaman geliceği belli değil tabi 22+3 günlüğüz 😊
Eceee giizemmece10 21+3 üz ağustosun 15-20 si gibi doğum olur dedi doktorum benim ikinci doğum olacak sezeryan 😇
handeserdes 23+4teyim. doğum şeklini hiç konuşmadım, düşünmedim de. doktor ne derse o olacak benim için.
Mucizem0405 handeserdes +1 de benden :) ama bana 23 ağustos dedi doktorum tabiki önceki doğumuma bakarak söyledi birazcık geç doğurmuştum :) burda biz seçemiyoruz doğum şeklini bebişimiz nasıl gelmek isterse ilk başta normal deneniyor ama
Zuleyha_Evren 24+3 olduk. Ağustosun 10 gibi bir zamana denk gelecek zamanında gelirse ama sezeryan normal doğum belli değil. Sahi nasıl belli oluyor beni bir bilgilendirir misiniz? Son ana kadar normal doğum şeklinde olan yapılmıyor mu bir aksilik olmadığı sürece ? Bu arada kesinlikle normal doğum istiyorum inşallah
binnur64 giizemmece10 24+4 Allah izin verirse normal doğum istiyorum sağ kasığımda ağrı haricinde her şey yolunda şükür ama ağrının nedenini çözemedim, bu haftalarda kasığında ağrı olan var mı
Zuleyha_Evren binnur64 bende de aynısı var geçen haftadan beri. Galiba artık hareketleri falan çok belirginleşti ya biraz sıkıntı veriyorlar. Bide 20. Haftamda oldu aynısı doktor ayaklarının o tarafta olduğunu onun baskı yaptığını söyledi. Öyle bişey olabilir.
adenimm_ giizemmece10 29+5 iz temmuz başı görünüyor doğum ben normal doğum istiyorum ama daha doğum şeklimizi planlamadık
Mervekim @“giizemmece10” 24+5 😊 ağustosun başında gelmesini bekliyoruz başka bir ülkede yaşadığım için hala karar veremedim 🥲 beni hiç yormadı oğluşum inşallah hep böyle devam eder 😊