asya2425
ahh ♥️
İnanın ben de hep aynı düşüncedeydim, nasılsa oluyor mantığında. Çevremdekiler 2. Çocuk istiyorsan çok ara verme derlerdi, ben de zamana bıraktım. Benim 3 ay sizin 6 ay - aslında tabi uzun süre değil. Ama insan kafaya takıyor işte. Bence o testler insanı daha da deli ediyor ve bir ton para harcıyoruz. Ben de artık yapmayacağım diyorum ama sonra yine test alıyorum. Bu ay ben de almak istemiyorum, bakalım 🙈