Merhaba arkadaşlar,
Önce herkesin Bayramını kutluyorum 🍬🍭
Biraz içimi dökmek istedim…
3 yaşında bir kızım var, ve allah nasip ederse ikinci çocuğumuz olsun istiyoruz. 3 aydır denemelerdeyiz, hatta bunun iki ayında ovulasyon testleriyle denedik.
İlk çocuğum olmadan önce uzun yıllar aralıksız doğum kontrol hapı kullanmıştım. Doktorum korunmayı bıraktıktan sonra bir adetimi beklememi istemişti. Ve o şekilde ilk denemede hamile kalmıştım. Şimdi yine emzirme sürecinden sonra doğum kontrol hapı kullanmıştım. Korunmayı bırakınca yine bir adetimi bekleyip denemelere başladık.
Biliyorum daha çok erken, ama neden olmuyor diye düşünmekten kendimi alamıyorum…