Bende ortadoğu haztanesine gidiyorum doç. Esra hocaya gidiyorum doğumumu da Allah nasip ederse orda yapmak istiyorum doktorumdan çok memnunum doğum paketine 18 bin verdik biz şuan elhamdülillah bir sıkıntı yok bebeğimde de bende de 33+2 olduk bugün ilk gebeliğimde bebeğimi kaybettim 10 haftalıkken şimdi 33 hafta olduk çok şükür kürtajımı da bu doktor yapmıştı çok memnunum doğum nasıl olur bilemem ama doktorum çok iyi