Ebrucukk _mom123 Merhaba salı günü kardeşimin eşi yaptı orda doğum 34. Haftada acil sezeryan bebek küvzde yrni doğanı için cok iyi dedi doktorumuz bize oyuzden oraya tamam dedik bnde orda yapıcam temmuz gibi
KayraVeAnnesi_06 _mom123 Çok memnun kaldım , hiçbir sorun yada sıkıntı yaşamadım İlgi alaka gayet güzeldi
KayraVeAnnesi_06 _mom123 Ben iki ayrı doktorla devam ettim ama iki doktorum da şuan orda değil hastaneden ayrıldı İsterseniz geçtikleri hastaneleri yazabilirim Şuan zaten orda sanırım iki doktor kaldı başka yok
KayraVeAnnesi_06 _mom123 TOBB ETÜ Hastanesi - Gonca Özten DERE VM medikalpark Keçiören - Günel aliyeva
Ebrucukk crazymommy yani şöyleki bizim doktorumuzun özel kliniği var o hastaneyle de analaşması oldugu ıcın dogumumuz orda olcak , sen hastane doktoruna gıdıceksın sanırım farklı oluo ücretler arayıp ögren istersen sen kaç haftalıksın ?
crazymommy Ebrucukk Hangi doktor? Ben hande hocayı araştırdım o içime sinmişti ama farklı bi öneriniz varsa onu da araştırabilirim. 13 haftalığım
Ebrucukk crazymommy ben meltem antalyalıya gidiorum dışardan doktor, sen hastane doktorundan mı bahsediosun ?