YelizMami bizimkinin de baş aşağı doğum pozisyonunda.. Kasıklarımda hissettiğim muhtemelen kafası çünkü böyle hani boğalar boynuzlarını öne alır ya bu da sanki kafasının tepesiyle aşağı doğru baskılıyo o an çatı kemiklerimin orada sanki şimşekler çakıyo, elektrk çarpması gibi ama saniyelik 😅😅 ben genelde ayaklarını hissediyorum son günlerimiz ya artık yeri de daraldı tekmelerini sıklaştrdı:)