Mugecim evet son üç gün 🙄😬 ikinci kez anne olacağım.. inşallah.. zaman geçirme ve düşünmeme adına her gün komşu akraba ziyaretine gidip yoğun yaşıyorum ☺️ Hazırlıklarım tamam.. yarın dr son kez kontrole çağırdı. Cuma için saat verecek doğuma.. inşallah kuzum çoook akıllı uslu bir bebek olur ve ben deneyimlerimi hemen sizlerle paylaşırım. 😇