Cekuli Smyydmr hahaha valla bugün camın mermerlerini silerken bunu düşündüm dedim nişan geldi ama hava birden soğudu bebe biliyor işi😂😂😂
yildizbebeginannesi Seda_Kptn bizim kız da dönmedi tam çatı ağrım ve bel ağrım çok oluyor biraz ayakta kaldığımda benim de sanırım dönmediği için daha çok baskı yapıyormuş
Seda_Kptn yildizbebeginannesi ayakta durduğumda sorun yaşamıyorum ama azcık oturayım ya da uzanayım kalkamıyorum canım çok yanıyor
Smyydmr YelizMami dün sancım olunca devlet hastanesine gittim baktılar ama açıklık 1cm di. Doktor yok denilcek kadar dedi. Bnde anlamadım
yildizbebeginannesi Smyydmr 38+1 iz bebisimiz tam dönmedi kordonu da boynunda büyük ihtimalle sezaryen olacak normal doğum istiyordum ama sağlıkla gelsin de ne zaman nasıl gelirse gelsin yavrularımız 🤰🏻🤱🏻
Smyydmr YelizMami acı değil de parmağını baya içeri girdirdiği içn ürperdim biraz. Açıklığa bakmak için baya yukarıya bakıyolar sanırım. İnsan ister istemez çekiyor kendini. Doğrusu birazcık da olsa canım yandı...
Esracim YelizMami yok tatlım nerdee. Ne açıklık ne sancı. Hiç biri yok. Birde üstüne bebek kilo aldıkça aldı. Hep normal istedim ama kilo alımı çok olduğu için sezeryana kaldım mecbur.
YelizMami Smyydmr anladım canm tahmin edebiliyorum az çok bakalım Cuma günü bende olucam bebiş gelmezse
Smyydmr Cekuli dimiii😂 şuan buraya yazarken bile plates topunun üzerindeyim. Uyku deseniz o da yok....
Cekuli Smyydmr sorma zombi gibi olduk arafta kaldık yıprandık artık hakkımız tez vakitte hepimiz bir avazda artık inşallah