Mervican Deletedmom6666 evet ama ben daha 12 haftalık gebeyim ablam çok memnun kaldığı için tercih ettim. Bende memnunum
Haticekubra Deletedmom6666 bi bayanla tanıştım 4 sezeryan mis bülent beyde çok memnunum dedi onun fasitasiyla gittim o doktora cok-da memnunum
Rabiaaykurt Deletedmom6666 ben bülent beye gidiyorum çok memnunum çok güzel ilgileniyor herşeyi anlatıyor 3. Hamileliğim 2 kızımı özelde doğum yaptım ama bülent bey için devlette yapıcam
Haticekubra Deletedmom6666 ben mhrs mobilden alıyorum ayin 30 almam lazım inş alırım doktor 3 hafta sonra gel dedi ona göre ayarladım bakalim
Haticekubra Deletedmom6666 30 haftalıkken gittim mide yanmasi sordum bebek midene yakın baskı yapıyor dedi hocam alışveriş yapmadım tekrar cinsiyetine bakarmısınız dedim baktı kilosunu sordum söyledi Allah razı olsun herşeye cevap veriyor
Deletedmom6666 Haticekubra bülent bey hep sezaryen mi yaptırıyor canım ya normal doğuran Yok mu ki ben normal çok istiyorum
HavvaK Deletedmom6666 dediğim eğitimlere katılırsanız normal doğurursunuz Allah’ın izniyle. O eğitimlerde her açıdan bilgileniyorsunuz ☺️
Deletedmom6666 Haticekubra hadi ya peki Doğum başladı diyelim Bülent bey geliyor mu acaba yoksa o an hangi doktor varsa o mu yaptırıyor Doğumu 🙄
Haticekubra Deletedmom6666 normal i bilmiyorum sezeryan da acil gidersen hangi doktor varsa o gelir ama bülent bey gün verirse kendi yapıyor amaliyatı
HavvaK Deletedmom6666 nöbetçi doktorlar varmış onalr oluyor Doğumhanede. Yani muayene gittiğin doktorun doğumuna gelmeyebilir.Zaten doğumu çoğu zaman ebeler yaptırıyormuş. Dr sadece son anda gerek olursa geliyormuş
Deletedmom6666 Haticekubra ilk gebeliğim canım normal çok istiyorum son ana kadar bişey olmazsa normalden yana kullanıcam şansımı
Deletedmom6666 Haticekubra sezaryende nasıl canım Bülent bey hemen ayaklanabildin mi sen bi sıkıntı yaşadın mı
2019annesi Haticekubra Benimde sezeryan olacak da. Sezeryn genel mi spinalmi secme sansımız varmı canm orda bi bilgin varmı
Haticekubra Deletedmom6666 8 saat sonra yürütüyorlar zaten ama benim gaz sorunum oluyor genelde gaz çıkaramadığım için çok kalıyorum hastanede