Deletedmom6666 Canım benimde 2.kez gidişimdi oraya Daha önce arastırmaya gidiyordum çok yogundu ordaki doktorm. Burda ilk ayrıntılı yaptırdım birde gecen gittigimde normal utrasyonla baktı. Cok baktı diyemem ölcümlerini vs yaptı şikayetım olup olmadıgını sordu.Sonucta devlet birde malum baska bekleyen hastalarda oluyor bi yarın saat bakamaz sanmam doktorda. Bİ sorun olsa görür söyler diye düşünüyorum.