Deletedmom6666 bende karataydayım evim adliyeye yakın Kızılay hastanesi bana yakın acil bi durumda hemen gidebilirim diye oraya gitmiştim doktorun soğukluğundan 2 dk da işini bitirip odadan çıkm diye yüzüme bakmasndan usandım verdiğim para havaya gidiyo diye değiştirmeye karar verdim bnmki tuğbaydı ama orda Azer aras var onu herkes çok beğeniyor hastası da baya var ama aynı hastanenin içinde doktor değiştirmek saçma olur belkide kabul etmez diye başka doktor arıyorum bende ama devlete gitmem işte sen o doktoru düşünebilrsn bence. 15 temmuzda da Zehra bebek e gittim çok tatlı bi bayandı ama ortam beni gerdi