Zeynep38 Çok teşekkür ederim canım🙏🏻❤️ Bol bol yürüdüm,bol bol da gaz çıkardım ama hala var sanırım çünkü bütün vücudumda bir şeyler fıkır fıkır dolaşıyor hissediyorum🥺 Dün hastaneden çıkınca evde çok hareket ettim dinlenemedim,bebiş olunca evde ister istemez,ama tabi gece bana dönüşü felaket oldu kıvrandım inledim bütün gece ağrıdan🥺
İnşallah azalır kısa zamanda,bebek olunca çok zor oluyor gerçekten😔