Zeynep38 evet geçen hafta perşembe oldum. Tamamen temizlenmiş. Bakalım kontrol altında olucam. Sınırda çıktı kitlenin cinsi. Ne iyi ne kmtü. Borderline cinsi yumurtalık tümörü.
1 ay dinlenicem. Patoloji sonucum özel laboratuvarda çıktı ama tekrar teyit için üniversitenin lab.'ında da çıkmasını bekliycek doktorum. Çıkınca ca125 testimi yaptırıp tekrar gidicem bakalım düşmeue başlamışsa o kan değerim iyiye işaretmiş ve hemen çocuk sahibi olmak için uğraşıcaz tüp bebek veya doğal. Biraz riske atıcaz kendimi ama şuan mecbur. Kitlenin büyüme ihtimaline karşın bebek yani. Gebelik sürecinde büyürse sezeryan esnasında alıcakmış yumurtalığı ve sıçrayan kısım varsa. Allahtan çok yavaş büyüyen bir tümörmüş. Belki de hiç büyümeyecek ve 10 yıl sonra yapıcz bu ameliyatı dedi.
Ameliyat yaralarım acıyor hala😃 çok basit olmamoş benimki. Göbek deliği, sağ ve sol kasık, karın altı olmak üzere 4 tane noktadan temizlenmiş