Zeynep38 Özel hastanede doğum yaptığım doktorum yapacak canım ameliyatı.Bana soda ve lavmandan bahsetmediler.Sadece anestezi için 8 saat bir şey yeme içme dendi.
Peki daha sonra kalkıp yürümen de sıkıntı oldu mu ihtiyaçlarını giderirken?
Alttan kanaman oldu mu?
Bunlar dışında mutlaka yanında olsun dediğin başka şeyler var mı?
genel anestezi ile mi oldun?sonrasında kendine gelmen nasıl oldu?
Çok soru sordum kusura bakma ama sabahtan beri aklımı kurcalıyorlar,ne yapacağımı bilmeden hazırlanıyorum öyle😔