Tamam Zeynep38 ilk gün zor,ağrı olabiliyor.sonrası kolay ama yine de 1 hafta dikkat etmek lazım.15 günde cinsel ilişki yasak.Geçmiş olsun
SecilM deletedmom734 merhaba. Histereskopi + laparoskopi olucam ben de mart ayında. Sizin dr bülent berker diye hatırlıyorum. Kaç TL'ye yapmıştı bu işlemlerinizi? Benim dr 4000 dedi de. Ben hiç bilmediğim için piyasayı, direkt tamam dedim. Ankara tıpta olacak operasyonum
deletedmom734 SecilM Merhaba Bülent Hoca doğumumu yaptırdı bu işlemleri başka bir hastanede oldum ama keşke Bülent Hocam yapsaydı
SecilM deletedmom734 benimkini cem atabekoğlu yapacak. H/s ve l/s olacak ve patolojiye gönderilecek sonuç. 4bin fazla geldi ama mecbur tamam dedim. Kitlenin iyi mi kötü mü olduğu belli olacak.
SecilM deletedmom734 çok soru sordum özür dilerim ama o anki duygu karmaşasıyla doktora soramadım. Laparoskopi sonrası kanama fazla oluyor mu. Ped veya daha koruyucu tedbir almak gerekir mi? Bir de sonda takılıyor mu? Hiç ameliyat olmadım ve inanılmaz korku var içimde. Ameliyat sürecinden ayrı, sonrasından ayrı, sonucu bekleme sürecinden ayrı endişeleniyorum..
SecilM @Deletedmom429 canım senin de fikrini rica ediyorum. Yukarıda yazdım sorularımı. Cevaplayabilirsen çok memnun olurum
Deletedmom429 SecilM canim msjini smdi goruyorum ben histeroskopi oldum sol tarafimda et parcalri varmis onlar temizlendi opersynda farkedildi 1500 suanki fiyati opersynn ama doktorumuz bize gecen senekifiyat uzerindn yapti bide kndi indirim ypti 800e indi smdi2.adetimi bekliom opersyn olali dun 1ay oldu basit bi islemdi spinal igne yptilr sezeryndaki gbi bende opersynu izledim dokrlra konusa konusa hizlica oldu bitti doktrmda işinin egli bi doktr oldgu icin kolayca atlattm ignedn dolayo bel altim uyusuktu acilmasi cok uzun surdu snra 5saati geciodu yurumye basladigmda tuvaletm zor geldi idrr ypmk istiorm yapamiodm o birz deli etmisti yapamazsn sonda takarz dedilr neyski zorladm kendmi yaptim snrda kusmalar baslamisti anestzyi cikardim 2de opersyn olmustm gece 11i geciodu doktrm nobetciydibsansima taburcu olduk ama eve glne ksr yoldada cikardim evdede cikardim gecede en son su gbi cikti anestzi tm cikti rahatladim ve uyudum sabah kaltgmda super hissetmistm kendmi snrda duzeldim kontm geldigndede ultsnla bakti super dedi hersey olmasi gerektgi gbi die ztn sag tarafim temizmis soluda temizledi folik asite baslatti bebek icin adetmi bekliorm snra artj ne zmn olursa olsn diorum ytrki saglikla gelsin 🙏
SecilM Zeynep38 çok geçmiş olsun. İnşallah hayırlı haberler alırsınız. ne için oluyordunuz? Bir de ameliyattan sonra yaşadıklarınızı söylerseniz çok memnun olurum. Benim de haftaya perşembe olacak.
Zeynep38 SecilM canım hiç korkma kanama falan olmadı sadece ameliyat sonrası acayip üşüdüm kalın çorap vekıyafet götürn
Zeynep38 Canım tşk ederim myom vardı onu aldırdım 🙏Çok şükür basit bir işlemmiş inş sizde sağ Salim atlatırsınız
SecilM Zeynep38 benim histerekopi+laparoskopi olacak. Tüplerime bakılacak histereskopi ile, gerekli müdahale gerekirse edilecek. Laparoskopi ile de kitle alınacak. Hastanede 1 gün mü yatırdılar. Bir de sonda takıldı mı, ve şişkinlik çok oldu mu?
Zeynep38 SecilM sonda takılmadı biraz gaz vardı sadece o çıkınca rahatlıyor insan...Kesi yeri sadece sızlıyor çok ağrı yok
Kahramanlar SecilM genel anestezi oluyorsa grip engel çünkü uyurken solunum sıkıntısı oluyor senin adına risk teşkil ediyor antibiyotik kullandıysan 10 gün bekliyorlar geçmiş olsun
SecilM Zeynep38 4 gündür boğaz ağrım ama bir türlü grip olamadım. Yarın gidip konuşucam doktorla bakalım. Teşekkür ederim
SecilM Zeynep38 adet bitiminden hemen sonra mı oldunuz siz laparoskopiyi? Benim bugün bitti. Perşembe günü olmazsam öbür ay mı olmalıyım? Histeroskopi adet bittikten hemen sonra oluyormuş herhalde. Ama laparoskopi de öyle mi bilmiyorum.doktorlar para kaygısıyla güne önem vermiyorlar çünkü
Zeynep38 SecilM Adet bitiminden 1hafta sonra oldum ben benimkisi myomdu 10cmdi ve 3tanede küçük vardı...Açık ameliyata geçme durumları vardı çünkü riskli büyük ve kanama yapması durumunda ben profesöre oldum ayrıca bende Acıbadem hastanesinde oldum doktoruna güveniyorsan hiç sıkıntı yapma zaten olucak olan oluyor sen ne yapsanda tevekkül edip Allah'a bıraktım elimden geleni yapmıştım çok şükür bugun 4günüm hiç olmamış gibiyim...