BuseBasderici Allah razı olsun, sana da çok geçmiş olsun. Rabbim ol dedi mi nasıl da olmuş evladın maşallah. Allah sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin 😊
O 2 kanser testini görünce ben çok korktum. Sizden de istenildi mi o testler hatırlıyor musunuz? araştırdım çikolata kisti olup olmadığını anlamak için de onlar isteniyormuş. Benim doktor prof ve alanında çok iyi olmasına rağmen vajinal ultrasonla ve elle detaylı muayene etmesine rağmen kitlenin ne olduğunu çözemedi. Bir sürü test istedi ama başta operasyon gerekebilir dedi. Şuan operasyona da razıyım yeter ki kanser olmasın diyorum. Bir de çikolata kistiniz varsa direkt tüp bebek yaptırın, operasyon yumurta rezervini düşürüyor diye de okudum. Doğumla gidiyor yazmışlar. Mayısta 3 yıl dolacak bizim de. Yaş da 29 oldu. Kafam karman çorman. Hayırlısıyla cuma karın tomografisi çekilsin de inşallah hayırlı haberler alırız, doktor ona göre yol izleyecek.