Selaam tatlışşş anne adayları 💐 Bayram geliyor son 2 gün 🌸varmı böyle benim gibi keşke bebişim doğmuş olsaydı da bu bayram benimle olsaydı diyen annelerr 🥹 Ben çok isterdim aynı şekilde eşimde keşke bu bayram kızımız bizimle olsaydı dedii insan çok hevesleniyor günler çabuk geçsin istiyorr 👣 Ama sağlıkla ve zamanında gelsinler tabikii 💕 doğumlar ne zamana geliyor kaç aylıksınızz 🔆🩷🙏🏻